Week Top 10

Meld u zich bij binnenkomst aan de tafel van de organisatie, uiterlijk 19.50 uur.

Eerste voorjaar-competitie speelronde dinsdag 8 januari. Laatste competitie speelronde dinsdag 14 mei ( totaal 19). Prijsuitreiking tevens vrij  klaverjassen dinsdag 21 mei 2019. Vrij klaverjassen dinsdag 28 mei voor een ieder € 3,-.

De contributie bedraagt € 7,- per speelmaand , dit bedrag kan op de eerste speeldag in de maand betaald worden. Ook bestaat de mogelijkheid om in januari (niet eerder) € 63,- voorjaar-competitie en najaar-competitie over te maken. Of in januari (niet eerder) €35 de voorjaar-competitie (5 maanden) en in september €28 voor de najaar-competitie (4 maanden).

Het bankrekeningnummer is NL77INGB0007658045 t.n.v. KJV Troef .

Wat hebben we een mooie vereniging! Met een bestuur van bevlogen mensen, die de vereniging een warm hart toedragen.
Altijd een vriendelijk woord voor iedereen. Dinsdag was het ook weer een gezellige boel. 42 leden hebben zich aangemeld, zodat we aan 10 tafels speelden.
Deze keer hebben slechts 9 spelers de 5000 punten gehaald, met een uitschieter van Nel de Swart, zij kwam boven de 5500 uit.
Gefeliciteerd Nel met de eerste plaats van de avond.

De top 10 van 15-01-20119  :

1 Nel de Swart 5539
2 José van Dun 5468